Vissza a munkákhoz
Hajdúdorogi Metropolitai Egyház
Igazgatási (jogi) referens
Hirdetésfeladás dátuma: 2024.04.15.
ügyintéző
Debrecen - Hajdú-Bihar vármegye
Elvárt képzettség:
Egyetem (MA, MSc), Főiskola (BA, BSc)
Foglalkoztatás jellege:
teljes munkaidő
Jogviszony időtartama:
határozott idő
Munkarend:
általános munkarend
Elvárt szakmai tapasztalat időtartama (év):
1-2
Betölthetőség időpontja:
2024.06.01.
Jelentkezési határidő:
2024.05.15.
Munkavégzés helye:
Hajdú-Bihar vármegye - Debrecen , Petőfi tér 9.
Feladat típusa
Adminisztráció - ügyintéző
Illetmények juttatások
feladatkörhöz mérten
A betöltendő munkakör rövid összefoglalója
A Hajdúdorogi Metropolitai Egyház
pályázatot hirdet
Gyermekvédelmi Fenntartói Irodája munkatársaként alkalmazott
Igazgatási (Jogi) referens
munkakör betöltésére
Munkakörbe tartozó feladatok:
• Kapcsolatot tart az engedélyező hatóságokkal és közreműködő szakhatóságokkal, módszertani intézményekkel szolgáltatói nyilvántartással összefüggő eljárások lefolytatása során, valamint szakmai ellenőrzések eljárása során
• A szolgáltatói nyilvántartásba vételi, változás bejelentési eljárások során eljár a fenntartó képviseletében.
• Intézmények feladatvégzése során felmerülő jogi és/vagy szakmai kérdésekben állásfoglalást készít.
• Új szolgáltatási elemek tervezése, kialakítása során részt vesz az előkészítési, engedélyeztetési folyamatokban.
• Közreműködik a fenntartói, intézményi szabályzatok készítésében, aktualizálásában. Ennek során folyamatosan figyelemmel kíséri a jogszabályi változásokat.
• Fenntartói jóváhagyásra előkészíti az intézményi alapdokumentumokat.
• Nyomon követi az intézmények működtetéséhez szükséges személyi feltételek alakulását.
• Közreműködik a fenntartó által tervezett intézmény átalakítási, szervezési feladatok ellátásában.
• Közreműködik a fenntartói ellenőrzésekben.
• Közreműködik pályázatok lebonyolításában, rendezvények szervezésében.
• Közreműködik adatgyűjtésekben, külső szervektől érkező megkeresések, adatszolgáltatások teljesítésében.
• Kivizsgálja az intézményi ellátással összefüggésben érkező panaszokat, szükség esetén intézkedik a panaszt kiváltó okok megszüntetése iránt, és a megtett intézkedéséről tájékoztatást készít.
• Figyelemmel kíséri a feladatának ellátásával kapcsolatos jogszabályváltozásokat, a szakszerű munkavégzéshez szükséges ismereteit folyamatosan frissíti.
• Ellátja a gyermekbántalmazási esetekkel kapcsolatos fenntartói feladatokat.
• Működteti a GYVR rendszert a fenntartó részéről.
• Szakmai kérdésekben segítséget nyújt a fenntartott intézmények részére.
• Gyermekjóléti alapellátásokkal összefüggésben ellátja a fenntartói feladatokat.
• Házi segítségnyújtás szociális alapszolgáltatás vonatkozásában ellátja a fenntartói feladatokat.
• Szerződések előkészítése során közreműködik.
• A fenntartó által működtetett tanodák vonatkozásában adminisztrációs feladatok ellátása.
• Ellátja továbbá mindazon szakmai feladatokat, melyek közvetlenül kapcsolódnak a Gyermekvédelmi Fenntartói Iroda feladatvégzéséhez (3 gyermekvédelmi intézmény és egy szociális intézmény fenntartói feladataihoz kapcsolódóan), és amellyel felettes vezetője megbízza.
pályázatot hirdet
Gyermekvédelmi Fenntartói Irodája munkatársaként alkalmazott
Igazgatási (Jogi) referens
munkakör betöltésére
Munkakörbe tartozó feladatok:
• Kapcsolatot tart az engedélyező hatóságokkal és közreműködő szakhatóságokkal, módszertani intézményekkel szolgáltatói nyilvántartással összefüggő eljárások lefolytatása során, valamint szakmai ellenőrzések eljárása során
• A szolgáltatói nyilvántartásba vételi, változás bejelentési eljárások során eljár a fenntartó képviseletében.
• Intézmények feladatvégzése során felmerülő jogi és/vagy szakmai kérdésekben állásfoglalást készít.
• Új szolgáltatási elemek tervezése, kialakítása során részt vesz az előkészítési, engedélyeztetési folyamatokban.
• Közreműködik a fenntartói, intézményi szabályzatok készítésében, aktualizálásában. Ennek során folyamatosan figyelemmel kíséri a jogszabályi változásokat.
• Fenntartói jóváhagyásra előkészíti az intézményi alapdokumentumokat.
• Nyomon követi az intézmények működtetéséhez szükséges személyi feltételek alakulását.
• Közreműködik a fenntartó által tervezett intézmény átalakítási, szervezési feladatok ellátásában.
• Közreműködik a fenntartói ellenőrzésekben.
• Közreműködik pályázatok lebonyolításában, rendezvények szervezésében.
• Közreműködik adatgyűjtésekben, külső szervektől érkező megkeresések, adatszolgáltatások teljesítésében.
• Kivizsgálja az intézményi ellátással összefüggésben érkező panaszokat, szükség esetén intézkedik a panaszt kiváltó okok megszüntetése iránt, és a megtett intézkedéséről tájékoztatást készít.
• Figyelemmel kíséri a feladatának ellátásával kapcsolatos jogszabályváltozásokat, a szakszerű munkavégzéshez szükséges ismereteit folyamatosan frissíti.
• Ellátja a gyermekbántalmazási esetekkel kapcsolatos fenntartói feladatokat.
• Működteti a GYVR rendszert a fenntartó részéről.
• Szakmai kérdésekben segítséget nyújt a fenntartott intézmények részére.
• Gyermekjóléti alapellátásokkal összefüggésben ellátja a fenntartói feladatokat.
• Házi segítségnyújtás szociális alapszolgáltatás vonatkozásában ellátja a fenntartói feladatokat.
• Szerződések előkészítése során közreműködik.
• A fenntartó által működtetett tanodák vonatkozásában adminisztrációs feladatok ellátása.
• Ellátja továbbá mindazon szakmai feladatokat, melyek közvetlenül kapcsolódnak a Gyermekvédelmi Fenntartói Iroda feladatvégzéséhez (3 gyermekvédelmi intézmény és egy szociális intézmény fenntartói feladataihoz kapcsolódóan), és amellyel felettes vezetője megbízza.
A munkavállalóval szemben támasztott elvárások, követelmények bemutatása
Amit elvárunk/ Pályázati feltételek:
• Felsőfokú végzettség (jogász, vagy a szakterülethez kapcsolódó felsőfokú végzettség)
• Büntetlen előélet
• Lojalitás, megbízhatóság
• Precíz munkavégzés
• Önálló munkavégzés
• Kiváló kommunikációs készség
• Szakmai igényesség
• Rugalmasság
• Mobilitás
• Szövegszerkesztő, táblázatszerkesztő programok felhasználói szintű kezelése
• Felsőfokú végzettség (jogász, vagy a szakterülethez kapcsolódó felsőfokú végzettség)
• Büntetlen előélet
• Lojalitás, megbízhatóság
• Precíz munkavégzés
• Önálló munkavégzés
• Kiváló kommunikációs készség
• Szakmai igényesség
• Rugalmasság
• Mobilitás
• Szövegszerkesztő, táblázatszerkesztő programok felhasználói szintű kezelése
Amit kínálunk
Amit nyújtani tudunk:
• Kellemes, barátságos munkahelyi környezet
• Szakmai fejlődési lehetőség
• Hosszú távú elhelyezkedési lehetőség
• Modern, felszerelt iroda
• Kellemes, barátságos munkahelyi környezet
• Szakmai fejlődési lehetőség
• Hosszú távú elhelyezkedési lehetőség
• Modern, felszerelt iroda
Jelentkezés módja
A pályázat benyújtható postai úton a Gyermekvédelmi Fenntartói Iroda (4025 Debrecen, Petőfi tér 9.) címére.
Elektronikus úton a gyermekvedelem@hd.gorogkatolikus.hu e-mail címre
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
• Fényképes szakmai önéletrajz
• Iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló dokumentumok másolata
• Lelkészi ajánlás
• Nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a pályázat tartalmát az azt véleményezők, elbírálók megismerhetik, valamint a pályázó hozzájárulása a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben történő kezeléséhez
Elektronikus úton a gyermekvedelem@hd.gorogkatolikus.hu e-mail címre
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
• Fényképes szakmai önéletrajz
• Iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló dokumentumok másolata
• Lelkészi ajánlás
• Nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a pályázat tartalmát az azt véleményezők, elbírálók megismerhetik, valamint a pályázó hozzájárulása a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben történő kezeléséhez
Munkakör betöltéséhez szükséges további ismeretek, jártasság
A feladatkörrel kapcsolatos további információkat
dr. Tóthné dr. Tőkés Margaréta irodavezető (20/383-4809) nyújt.
honlap: https://hd.gorogkatolikus.hu/
dr. Tóthné dr. Tőkés Margaréta irodavezető (20/383-4809) nyújt.
honlap: https://hd.gorogkatolikus.hu/
Előnyök
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
• lelkészi ajánlás
• jogi, igazgatási területen szerzett tapasztalat
• gyermekvédelmi/ szociális területen szerzett tapasztalat
• jogász végzettség
• felsőfokú szociális szakképzettség
• ECDL bizonyítvány
• B kategóriás jogosítvány
• lelkészi ajánlás
• jogi, igazgatási területen szerzett tapasztalat
• gyermekvédelmi/ szociális területen szerzett tapasztalat
• jogász végzettség
• felsőfokú szociális szakképzettség
• ECDL bizonyítvány
• B kategóriás jogosítvány
Kapcsolat
Név:
Hajdúdorogi Metropolitai Egyház
Cím:
Hajdú-Bihar vármegye - Debrecen , Petőfi tér 8.
Honlap:
Csatolmány